ویرا
خانه / زیرانداز جاجیمی / خرید و فروش انواع زیرانداز جاجیمی | عرضه بدون واسطه آن به قیمت مناسب

خرید و فروش انواع زیرانداز جاجیمی | عرضه بدون واسطه آن به قیمت مناسب

خرید و فروش انواع زیرانداز جاجیمی در مناطق مختلف ایران چگونه است ؟زیرانداز جاجیمی:یک نمونه زیر انداز است که دو رویه دارد، پارچه آن دست بافت است و این زیراندازها پرز ندارند، در زمان‌های قدیم  این زیر اندازها در شهرهای شمالی کشور ایران بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفته است.خرید و فروش جاجیم نیز در شهرهای شمالی کشور و همدان،کردستان،کرمانشاه،اردبیل،لرستان و…بیشتر مرسوم بوده است. جاجیم‌های دست بافت مناسب‌ترین روانداز برای کرسی های زمستانه بوده است که هنوز هم در بعضی از روستاها در بین مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد و هنوز هم پیرزن هایی هستند که جاجیم خود را در اطراف خانه پهن می کنند و سه پایه مخصوص آن را نیز می گذراند و جاجیم می‌بافند و خودشان استفاده می‌کنند یا آنها را به فروش می رسانند.

خرید و فروش انواع زیرانداز جاجیمی | عرضه بدون واسطه آن به قیمت مناسب

خرید عمده زیرانداز جاجیمی

خرید عمده زیرانداز جاجیمیزیر اندازهای جاجیمی در کارخانه هایی در بعضی از نقاط کشور تولید می‌شوند و به فروش عمده می‌رسند.

خرید زیرانداز های جاجیمی هم بصورت مستقیم و بدون واسطه وجود دارد و هم به صورت غیر مستقیم و عرضه به بازار؛اصفهان نیز به دلیل اینکه یکی از بازار های مهم تولید جاجیم را داراست؛فروش بسیار و تولیدی زیرانداز جاجیمی را دارد چه قیمت زیرانداز در این بازار نسبت به بقیه نقاط کشور ارزان تر است.

کارخانه جات تولیدی پخش جاجیم برای پخش و فروش زیرانداز جاجیم در اصفهان در چند منطقه هستند.

یکی از مهم‌ترین آنها شهرک صنعتی نزدیک نجف آباد و شهرک صنعتی کاوه و شهرک صنعتی علویجه،شهرک خمینی شهر و اطراف آن شهرهای زیادی هستند که به بافت پارچه جاجیم میپردازند و آن ها را به بازار منتقل می‌کنند تا به فروش برسد.

فروش زیرانداز جاجیمی در بازار

فروش زیرانداز جاجیمی در بازارکارخانه تولید زیر انداز قادر است چند نوع از آن‌ها را به بازار عرضه کند.

یکی از آن‌ها زیر انداز پارچه جاجیم است،دیگری زیر انداز پارچه جاجیم ضد آب که طرفدار های بیشتری نسبت به سایر جاجیم ها دارد و نوع دیگر آن زیر انداز حصیری است.

گروه تولید کنندگان جاجیم برای فروش جاجیم ها نمایندگی های مختلفی در سراسر کشور دارند.از جمله شهرهای:

•بندرعباس

•اصفهان

•اهواز

•مشهد

•تبریز

•شیراز

•رشت

•همدان

•تهران و…

قیمت زیر انداز ها بسته به  وزن های تولیدی و کیفیت آن‌ها متفاوت است.

در صورتی که افراد قصد خرید داشته باشند میتوانند به صورت حضوری هم به اماکنی که در بالا گفته شد مراجعه کنند و جاجیم خورد را تهیه کنند.

خریدار زیرانداز جاجیمی در طرح های متنوع

خریدار زیرانداز جاجیمی در طرح های متنوعدر زمان حال زیر انداز جاجیم طرفدارانی هم دارد که به دلایل مزایایی که این نوع زیرانداز ها دارند از آن‌ها استفاده میکند.

یکی از این مزایا سبک بودن آن است که می‌توان آن را با خود به جاهای مختلف برد.مثلا کوهنوردها از جاجیم ها در کوهنوردی های خود استفاده می‌کنند؛مابقی مردم نیز در مسافرت ها و پیک نیک از این محصول استفاده می‌کنند.

از دیگر مزایا قابلیت شست و شو داشتن آن‌ها است که به راحتی شسته و تمیز میشنود. 

همچنین جنس محکمی که دارند باعث خرید زیرانداز جاجیمی می‌شود.

تنوع رنگ این جاجیم ها باعث محبوبیت آنها می‌شود و حتی بعضی از آنها خاصیت ضد آب دارند که باعث خرید بیشتر این مدل از جاجیم می شود.

جاجیم های ضد آب و زیرانداز مسافرتی ۱۲ متری،زیرانداز مسافرتی ضد آب،برای مسافرت گزینه بسیار بهتری نسبت به سایر جاجیم ها هستند.

عرضه بدون واسطه زیرانداز جاجیمی به قیمت مناسب

عرضه بدون واسطه زیرانداز جاجیمی به قیمت مناسبهمان‌طور که در بالا گفته شد یکی از قطب های تهیه و فروش جاجیم در اصفهان است.در این شهر  شرکتی به نام ساینادو وجود دارد که به عرضه با واسطه و بدون واسطه جاجیمی با قیمت های مناسب می پردازد.این شرکت به جز جاجیم در زمینه های دیگر نیز فعالیت‌هایی دارد از جمله:

تولید انواع صندل

تولید ساک حمل غذای فویل دار

انواع چرخ خرید و…

همچین این شرکت جزء بزرگترین تولید کنندگان در این صنعت است.

ارائه کننده زیرانداز جاجیمی به سراسر کشور

ارائه کننده زیرانداز جاجیمی به سراسر کشورشرکت هایی که به تولید حاجیم می پردازند آنها را به بازارهای سراسر کشور ارائه می دهند.

این شرکت ها به صورت عمده و تکی به فروش آن‌ها می پردازند که برای خرید ارزان تر بهتر است آنها را به صورت عمده خریداری کنید.

فروش و ارائه جاجیم ها به صورت اینترنتی و آنلاین نیز صورت می‌گیرد که افراد میتوانند برای خرید آسان تر به سامانه های اینترنتی رجوع کنند و آنها را مشاهده کنند و طبق سلیقه خود به خرید آنها بپردازند.

و امروزه این زیر انداز ها بیشترین فروش را  نسبت به زیر انداز های دیگر دارند‌.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم ساکت
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره تماس: 03136939999
telegram icon کانال تلگرام: Channel@

مطلب پیشنهادی

زیرانداز جاجیمی مسافرتی ارزان قیمت | تولید کننده برترین نوع آن در کشور

زیرانداز جاجیمی مسافرتی ارزان قیمت، در شهر های مختلف کشور توسط گروه های متنوعی تولید می شوند. این زیرانداز از قدیمی ترین و بهترین انواع زیرانداز در ایران بوده ک

پاسخی بگذارید